Glöm inte att lämna ett litet avtryck..Hoppas du kommer tillbaka..

onsdag 17 februari 2010

Tjohej..onsdag redan.. Så fort denna veckan har gått alltså,, men det är klart, jag hade en semesterdag i måndags och i går slutade jag redan kl 16.
I bland är det gott att ta en semesterdag bara så där, fick städat en hel del här hemma jaf fick även ordnat lite papper och så. Sen var jag på ett möte med Alexanderoch sen whiii så var den dagen slut.

I går var det dags för sista utvecklingssamtalet på högstadiet för Michaela. Det gick bra,fast det har det alltid gjort när det gäller henne..

Efter det så åkte hon och jag till SkoPunkten för hon behövde nya skor + gympaskor. Hon hittade precis vad hon ville, men jag kan inte begripa dessa tonårstjejer som går i tygskor mitt i vintern.. hmm
På SkoPunkten har de ju alltid 3:e paret gratis och jag hittade ett par skitcoola höga stövlar som var nedsatta till 99 kr, så dess fick jag med på köpet (såg sedan att de kostat 499 kr) yes yes yes snacka om fynd.. 350 kr för allt i hop *me like*

Jag är så glad för nu har vi hittat en rutin på hur vi ska få upp Alexander på morgonen, detta har varit en evig strid länge, med tanke på hans AD/HD så gör det inte det lättare, men nu så får han frukost på sängen (innan har han inte ätit på morgonen) detta gör att han får upp lite energi och kan gå upp. 3 morgnar på raken har han varit i tid till skolan.. Är så glad och stolt över honom och vi slipper en massa konflikter på morgonen..


I går kväll rensade jag min garderob, alltså jag har inga kläder kvar som passar, det har verkligen gått fort med "krympningen" trodde att jag skulle kunna plocka fram en del som varit för smått länge, men tydligen hade jag passerat även dessa kläder.. Blir till att handla lite...Hihi jag kan ju inte gå naken ju...
Nä dags att bege sig till jobbet nu..

Ha en bra dag alla och en stor kram till er...

3 kommentarer:

  1. Härligt att det går så bra, både med viktminskningen och att få upp Alex på morgonen! Kram till dig!

    / K

    SvaraRadera
  2. Tror inte att det är någon som har något emot om du går naken...kanske bilförsäljningen ökar ;-)
    Lööööv
    Benita

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt när man hittar nått som funkar med barnen!

    Har du stooora kläder som du vill bli av med, så kollar jag gärna på dem, ifall du vill sälja nått!

    SvaraRadera