Glöm inte att lämna ett litet avtryck..Hoppas du kommer tillbaka..

söndag 7 februari 2010

Söndag morgon..härligt tyst och lugnt nu, alla barnen sover..

Ja vad ska jag säga om kvällen i går. jag var på middag och jag var på bio, men that´s it.

Jag har gjort klart att jag är ingen korkad tjej som går på en blåsning, det jag uppskattar är ärlighet från första början och att där ingår att man INTE flörtar med fler tjejer samtidigt..

Tack och lov så hann jag inte "trilla" dit ordentligt utan jag kan bara skaka av mig detta och går vidare..
Mitt liv och min tid är för värdefull för att hänga upp mig på sånt här..och framför allt JAG ÄR VÄRD mer än så..

Så mina vänner...här är hon...SSSS
Susanne
Snygg
Sexig
Singel

hihiih
Ha en bra dag..



4 kommentarer:

  1. Heja dig Susanne. Go girl go=))))Leta du efter den snyggaste å bästa kläningen=)) Blinck, blinck


    Kram Catarina

    SvaraRadera
  2. Catarina.. .det gör jag, har inte hittat den ännu men den finns där det vet jag *kram* VÄNNEN

    SvaraRadera
  3. Ärlighet varar längst o den ska finnas från första början antingen det gäller förhållande, dejter eller vänskap!! Är så oerhört glad att jag hittat min "like" o tacksam du finns....En stark skön stor man finns för oss alla....!!! Kram vännen

    SvaraRadera
  4. Absolut vännen...det som kommit ur detta är att jag fått en fantastisk vän :-) KRAM

    SvaraRadera