Glöm inte att lämna ett litet avtryck..Hoppas du kommer tillbaka..

tisdag 2 februari 2010



Helloooo alla...
Nej, jag har inte gått o kolat.. utan har bara inte haft tid och ork att blogga..

Men jag har saknat det, så nu hoppas jag att jag att det blir ordning igen..
Vad händer i mitt liv just nu.. MYCKET!!!

Har gått ner -16 kg nu och i dag är det exakt 2 månader sen operationen, helt otroligt alltså. Jag känner mig inte opererad utan tycker att det är busenkelt..
Fast min lilla hjärna hänger inte riktigt med.. fattar inte att det är jag när jag kollar mig i spegeln..

Min vän Nancy har oxå gjort sin op, på samma sjukhus som mig. Ska bli kul att kunna följas åt..


Men som sagt...livet är ganska behagligt...ja om vi bortse från all jäkla snö som bara vräker ner..

Ha det gott TJING TJING!!


1 kommentar:

  1. Grattis...Du har blivit så smal och fin..
    Bra kämpat//kram
    http://frumaddis.blogspot.com

    SvaraRadera