Glöm inte att lämna ett litet avtryck..Hoppas du kommer tillbaka..

onsdag 23 december 2009


Nu är det snart jul

I dag började dagen med julfrukost på jobbet, skinkmacka med kaffe och pepparkaka..
Vilket jag iof hoppade, hade min egna lilla frukost med mig (Ris i frutti)
Sedan var det den traditionella julklappsutdelningen *nice* fick en ljusstake, bild får komma i morgon.. Orkar inte i kväll..

I dag stängde vi kl 13 på jobbet *härligt*
Sedan var det dags för den årliga
23 decemberresan till GeKå´s till Ullared *LER*
Ungarna passade på att köpa sina julklappar till varandra där, själv gjorde jag lite små kompletteringar
Men jag handlade faktiskt en kjol till mig, en supersnygg jeanskjol, kunde inte låta bli..
ja ja det blev även en bolerojacka och en munkjacka med...bild får komma senare..

I dag börjar snön försvinna, det är det jag hatar med vinter och snö här på västkusten, det blir ingen riktig vinter utan bara blask o så..

Saknar och längtar efter värme och sol, saknar sommaren...
Bilden är på Pigge Igelkott som kommer och hälsar på i vår trädgård på sommaren..

Pumatext: Hi hi fick en komplimang av en kund i dag, paff blev jag men GLAAAAD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar