Glöm inte att lämna ett litet avtryck..Hoppas du kommer tillbaka..

lördag 19 december 2009


Då var det lördagskväll..
I kväll blir det lugnt med film i soffan *skönt*

I går kväll var jag och Michan på B&B och kollade in MaryJet som sjöng, alltså vilken röst och utstrålning den tjejen har..

Självklart så hade jag piffat upp mig i den nya tunikan :-)
tyvärr tog jag ingen bild fören jag kom hem..

Innan jag gick på B&B så var jag en sväng på Harry´s
Träffade jättemånga gamla vänner jag inte sett på länge, det var hur nice som helst
(fasten jag inte drack, fast jag måste erkänna att jag var sugen)
I dag har syster yster Lillan varit här och jag färgade håret på henne, snyggt...
Ska själv färga håret i kväll och kan ni tänka er..jag ska inte göra det rött som jag brukar, utan ska satsa på att bli brunett..

Dagens pumatext: Vågen visade - 11 kg *me like*


6 kommentarer:

  1. WOOOW vilken snyggve då.. den svarta klädde dej verkligen.. -11 kg.. gaaaaa va bra..

    SvaraRadera
  2. Wohooo, sicken Pingla!
    Jag är så partysugen idag... men alla vänner sitter antingen hemma, eller så är dom ute på nått annat.... får väl dricka här i min ensamhet...

    SvaraRadera
  3. Mmmm jag är oxå sugen på ett glas vin..

    SvaraRadera
  4. Susse: jag är sjukt nöjd hiten tills..

    SvaraRadera
  5. men så fin du är i den tunikan.
    Så smal du har blivit och grattis till 11 kilo mindere//kram
    http://frumaddis.blogspot.com

    SvaraRadera